понедељак, 26. децембар 2016.

Bivši kongresmen i penzioner Robert Bob Mekjuan uputio poziv Dodiku na svoju privatnu zabavu povodom inauguracije Trampa

piše: Slobodan Vasković

Mekjuan kod Dodika, 2014.g.
Bivši kongresmen SAD-a Robert Bob Mekjuan uputio je poziv Miloradu Dodiku na svoju privatnu zabavu povodom inauguracije Donalda Trampa.

Mekjuan je penzioner, koji je tokom 2014. i 2016. godine posjetio Banjaluku i Beograd.

Mekjuan je 2014. posjetio čak i Čelinac.

Njegova supruga je Liz, koja se i pominje u njegovom privatnom pismu/takozvanoj pozivnici koju je Dodik dao na uvid RTRS-u i koja se može naći na njihovom sajtu.

Sve je, znači, bila notorna laž i Dodik, kako sam to i naglašavao prethodnih dana, nije dobio nikakav zvanični poziv na inauguraciju Donalda Trampa.

U pismu Mekjuana Dodiku se navodi:

Dragi gospodine predsjedniče,
čast mi je da vam uručim pozivnicu da budete moj gost na Faith, Future Inaugural prijem koji ce se odrzati 20.01.2017 u hotelu Hyatt Regency Capitol Hill. Posebno mi je drago što ću moći da vam uzvratim za gostoprimstvo koje ste vi pružili Liz i meni kada smo bili u Banjaluci tokom maja.


Nadam se da ćete vaša supruga Snježana i vi uživati u vašem boravku tokom inauguracije i da ćemo imati vremena da posjetimo ostale prijatelje sa molitvenog doručka. Sjajno ce biti vidjeti vas oboje tokom ovih uzbudljivih vremena.

Obavijestite me ako vam bude bila potrebna pomoć oko organizovanja puta.

Nema dileme da se u pomenutom hotelu neće održati inauguracija Donalda Trampa i zaista je prava sramota kakvim niskim prevarama se služi Dodik.

Pomenuti hotel udaljen je 3,5 kilometara od Bijele kuće.

Interesantno je da je Dodik prikrio potpis bivšeg kongresmena, prikazujući dokument RTRS-u, ali, izvan svake razumne sumnje, radi se o penzioneru Mekjuanu.

Pismo nije napisano na memorandumu, već na običnom listu papira, a na njemu nema nikakvog pečata, niti bilo kakve druge oznake koja bi se na bilo koji način mogla tumačiti zvaničnom.