петак, 4. јул 2014.

Đukanović pisao Dodiku: Prebio me Kostić po nalogu Šumana, koji se poziva na Vašu zaštitu

Zdravko Đukanović, jedan od osnivača SNSD-a u Kozarskoj Dubici, uputio je otvoreno pismo predsjedniku te stranke Miloradu Dodiku, u kojem ga obavještava da ga je po nalogu Jovice Šumana, direktora HPK Draksenić, pretukao Dragoslav Kostić, tehnički direktor te firme,

Kostić je 23. oktobra 2013. godine u svojoj kancelariji i pred svjedocima teško pretukao Zdravka Đukanovića, radnika te firme.

On je na njega nasrnuo nakon što je Đukanović upitao zašto je dobio otkaz u firmi u kojoj je radio više od dvadeset godina. Đukanović, koji je bio rukovodilac jedne radne jedinice, otpušten je zato što se nije sviđao Jovici Šumanu, generalnom direktoru, i nasilniku Kostiću.

PISMO ĐUKANOVIĆA DODIKU

Poštovani predsjedniče Republike Srpske i predsjedniče Saveza nezavisnih socijal - demokrata,
Obraćam Vam se kao borac prve kategorije iz Kozarske Dubice. Radio sam 22 godine u HPK Draksenić. Uzimam za pravo da Vam pišem, jer sam jedan od članova SNSD – a, kao i jedan od osnivača opštinskog odbora  naše stranke u Kozarskoj Dubici.
Obraćam Vam se, jer sam ponižen i do krajnjih granica izmaltretiran od strane ljudi koji su nedavno ušli u našu stranku i daju sebi za pravo da se prema starijim članovima, umjesto s poštovanjem, odnose kao prema svojoj svojini i vlasništvu.
Dobio sam otkaz u HPK Draksenić 23. oktobra 2013., ni sam nisam siguran zašto. Otkaz mi je uručio Dragoslav Kostić, tehnički direktor ove firme. Nakon što sam pitao zašto sam dobio otkaz,  zauzvrat sam dobio fizičko nasrtanje Kostića na mene. Otpušten sam, po svemu sudeći, jer se nisam sviđao Kostiću, ali ni generalnom direktoru Jovici Šumanu. Dobio sam kratko objašnjenje da više nisam podoban za rad u ovoj firmi, i to nakon više od dvadeset godina.
Ležao sam na podu, ponižen, otpušten i bez razloga isprebijan. Kada je vidio da situacija izmiče kontroli, Jovica Šuman je spriječio Kostića, kako me već pomenuti ne bi napravio invalidom.

Jovica Šuman, generalni direktor HPK Draksenić, je do dolaska na tu funkciju posjedovao „golfa 1“. U proteklih sedam godina, koliko je na poziciji, stekao je stan, kuću, i „pasat 6“, a brojna su putovanja u širom Evrope „u društvu“. Šuman je sam sebe prozvao „kraljem šećera“ i javno se hvali da mu niko ne može ništa dok ste Vi predsjednik Republike. Jovica Šuman je, kao što i sami znate, predsjednik OO SNSD-a u Kozarskoj Dubici, ali o njemu najviše govori to što je na proteklim lokalnim izborima u svojoj mjesnoj zajednici ubjedljivo izgubio od kandidata SDS – a.
Za sve što mi se desilo smatram odgovornim upravo Jovicu Šumana, jer se nisam povinovao njegovim pravilima igre, a od Vas kao predsjednika stranke očekujem adekvatno postupanje prema onima koji ne rade ono za šta su izabrani.
Od Vas kao predsjednika Republike očekujem da se ispoštuju pravda i red, ako ih ima u ovoj državi. Nepravedno sam otpušten, i još pretučen što sam pitao za razlog otkaza nakon dvadeset dvije godine. Želim da Jovica Šuman, kao i Dragoslav Kostić snose posljedice za svoja nedjela i zlodjela. Ako je borac prve kategorije zaslužio ovakvo postupanje nakon što je dao svoje zdravlje i godine života za stvaranje Republike, onda možda nema smisla ni pisati ovo pismo Vama.
Sve sam prijavio nadležnim institucijama, i nadam se da će ova država pokazati da je pravna i da se vrijedilo boriti za nju.
S poštovanjem,
Zdravko Đukanović
U Kozarskoj  Dubici dana  04.07.2014