понедељак, 12. мај 2014.

Dodik potvrdio probleme sa Serdarovim

piše: Slobodan Vasković

Milorad Dodik potvrdio je da postoje problemi u poslovnoj komunikaiciji Republike Srpske sa Rašidom Serdarovim, ruskim biznismenom. Istovremeno je izjavio da “nije čuo” za najavu tužbe Serdarova protiv RS

“Ja nisam čuo za tu najavu. Ne znam odakle to vama. Nije ništa došlo zvanično kod mene. Mislim da je Serdarov i dalje jedan od važnih investitora. Žao mi je što je zbog pokreta tamo, koji su se dešavali, pobuna koje su se dešavale u ovom Ugljeviku umanjeno njegovo opredjeljenje da gradi. Nama je bilo potrebno da se gradi ta Termoelektrana. Nažalost, zbog nekih pokreta, sindikalnih i drugih, koji nisu bili racionalni, njegova, očigledno, volja se smanjila, ali ja sam uvjeren, iz svega onog što znam, da g. Rašid nikada ne bi, nikada, tražio nešto na štetu RS“, doslovno je izjavio Dodik o ovom pitanju.

Iz njegovog odgovora jasno je da postoje veliki problemi sa Serdarovim i da neće biti ništa od najavljivane izgradnje nove Termoelektrane u Ugljeviku. Nedvosmisleno to potvrđuju Dodikove riječi koje glase: „Žao mi je što je zbog pokreta tamo, koji su se dešavali, pobuna koje su se dešavale u ovom Ugljeviku umanjeno njegovo opredjeljenje da gradi.Nama je bilo potrebno da se gradi ta Termoelektrana. Nažalost, zbog nekih pokreta, sindikalnih i drugih, koji nisu bili racionalni, njegova, očiledno, volja se smanjila“.

Ranije sam objavio da je Rašid Serdarov uputio pismo Dodiku u kojem ga obavještava da će podnijeti tužbu protiv RS zbog prevare.

Dodikovo ubjeđenje da to Serdarov neće učiniti je smiješno, jer će, nema sumnje, taj biznismen htjeti da namiri štetu koju je pretrpio.

Video zapis Dodikove izjave možete vidjeti na ovom linku: