уторак, 18. децембар 2012.

Ubistva sa potpisom mafije - drugi dio

Part 1:


Part 2:


Part 3:


Part 4:




Darko Elez za “Avaz“: Prave ubice su na slobodi, a sve svaljuju na mene!

Darko Elez, često spominjan kao vladar podzemlja u manjem entitetu, a koji je prvoosumnjičeni u akciji "Lutka", s trenutnom adresom u Sremskoj Mitrovici, gdje u Okružnom zatvoru robija devetogodišnju kaznu za teška krivična djela, jučer je telefonom pozvao redakciju "Dnevnog avaza" da bi, kako je rekao, iznio svoju stranu priče. 
Elez tvrdi da mu je želja "razjasniti navode koji tokom posljednje tri sedmice kruže u regionalnim medijima". No, ovaj krim-boss zapravo je samo pročitao, očito ranije pripremljenu izjavu obrušivši se na, kako on tvrdi, glavnog svjedoka u akciji "Lutka" -Anđelka Veljančića, kojeg optužuje da je ubica.  


Podnio molbu

- Pošto sam označen kao organizator najveće zločinačke organizacije, najveće poslijeratne akcije, kako je od milošte nazivaju pojedinci, imam moralnu odgovornost, kako prema mojoj porodici tako i prema ljudima koji su tu zatvoreni i njihovim porodicama, da dođem u BiH kako bih se suočio s optužbama i dokazao da nije to tako kako sve nas žele predstaviti javnosti - kazao je Elez. 
On tvrdi da se organizatori, pomagači i izvršioci ubistava u manjem entitetu "normalno šetaju, žive i grade imperije". 
- Istina je da i poslije ovoliko godina još nisu rasvijetljena sva ubistva, pa ni ova za koja se teretim ja, kao i ubistva Milorada Todorovića, Željka Todorovića, Mikice Todorović, Mladena Ćehe, Marijane Kovačević, Ratomira Spaića, Željka Markovića, Srđana Kneževića, Srđana Đurića, Slaviše Bjelinca, Riste Jugovića, Jankovića, koji je bio tjelohranitelj Todorovićev, i konobara koji je ubijen na Vracama. Organizatori, pomagači i izvršioci svih ovih ubistava normalno šetaju, žive i grade imperije, a s ovim hapšenjima u akciji "Lutka" želi se sve ovo zataškati i svaliti na mene i ljude oko mene, što sigurno neću dozvoliti - tvrdi Elez.
Prema njegovim tvrdnjama, navodni krunski svjedok Tužilaštva BiH je Anđelko Veljančić, na osnovu čijeg je iskaza otvorena istraga, a s kojim je jedno vrijeme bio u dobrim odnosima.  
- Tužno je što su pravosudni organi dozvolili osuđenom Veljančiću da posjeduje dva mobilna telefona i materijalne dokaze koje su ustupili pravosudni organi Srbije, transkripte, jer je sve to zloupotrijebio, čitao, sklapao kockice, kako bi se montirali postupci protiv mene i ostalih. Očigledno pravosudni organi slijepo vjeruju Veljančiću, pa mu daju titulu svjedoka pokajnika, iako i sami znaju da je 70 posto stvari slagao, izmislio, drugog optužio, kako bi prikrio sebe i svoje zločine - kazao je Elez.


Svjedok ubica

On je direktno optužio Veljančića da je ubijao djecu tokom rata na Kosovu te da je likvidrao Borisa Govedaricu 25. avgusta 2007. godine ispred tržnog centra "Tom" u Istočnom Sarajevu.
- Prvo što se s njim mora uraditi jeste vještačenje njegovog mentalnog zdravlja. 
Posjetili su me tužioci Čampara i Mihajlović (Dubravko Čampara, postupajući tužilac u predmetu "Lutka", i Božo Mihajlović, šef Posebnog odjela za organizirani kriminal Tužilaštva BiH, op. a.). Dao sam takav iskaz da sam se branio šutnjom. Nekim ljudima iz Srbije ne odgovara moj dolazak, pa se ne zna tačan ishod svega. Mnoge stvari su ispletkarene. Taj Anđelko, njemu se mnogo vjeruje, to je idiot, past će mu izjava u pet mojih riječi kada dođem - rekao je Elez.